2012. október 29., hétfő

Turi outfit

Mivel ezen a héten nem fogunk tudni Mr.Biggel fotózkodni , a hosszú hétvégén pedig elutazunk, csináltam egy outfites bejegyzést mára, házilag. Nem akartam szabadtéren fényképezni magam, így csak a "benti" munkába menős cuccomat fotóztam le.Képzeljetek el még hozzá egy bézs szövetkabátot, meg a barna telitalpú fűzős bokacsizmámat.

Ez egyben egy haul bejegyzés is, mert a hétvégén Hádában jártam, és vettem egy új felsőt és farmer, mindkettő 1490 volt.
A felső életem első oversize darabja, mivel kicsi és vékony vagyok, minden ilyesmiben úgy néztem ki, mintha Big pulcsiját vettem volna magamra, de nem szexi módon, hanem olyan formátlanul nagyok voltak rajtam.  Ez a pulóver kivétel ,talán a csíkok miatt :)



 Elég kivágott, úgyhogy muszáj alávenni valamit,ha nem akarom mutogatni a fehérneműmet. Így néz ki rajtam minden nélkül:

A nadrág 10-11 éveseknek készült elvileg (a címke szerint,de én ezt nem akarom elhinni) sima sötétkék csőfamrer, ilyenből nekem sosem elég, nagyon szeretem őket.


Feldobtam a szerelésemet egy barna sállal, mert nagyon cidri idő van, és ez illik a cipőmhöz is. nem sikerültek olyan húdejól a képek, ezért elnézést kérek :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése