2012. október 25., csütörtök

Kedves kiegészítők őszre-I.rész

Sok apróságot láthattatok már a különböző postokban, amikkel a szettjeimet feldobom, de van néhány olyan kincs, amit még nem láttatok, és szeretnék megmutatni, hátha ötleteket ad valakinek :)

Imádom a hosszú nyakláncokat, ezek a legfeltűnőbb ékszerek, amiket hordok. Fülbevalóból csak az aprókat szeretem, gyűrűt szinte sosem viselek, a csuklóm pedig olyan vékony, hogy nagyon nehéz olyan karkötőt találni, ami nem esik le rólam (H&M gyerekosztály, leginkább).

Ezekben a darabokban éppen az a csodálatos, hogy nem is kell melléjük másmilyen ékszer, elég egy a kedvenc pici gyöngyös vagy köves fülbevalóimból, és garantáltan megragadja az emberek figyelmét. Ilyeneket főleg a Claire's-ben, SIX-ben, vagy az I am-ben találtok, de a Bijou Brigitte-nek is van néhány ilyen darabja, sőt, minap a New Yorkerben is láttam néhány igazán aranyosat.

Ha hallgattok rám, a baglyosat kerülitek- hacsak nem akarjátok,hogy gyakran szembejöjjön az utcán.

Íme az én kis kedvenceim:

~Ezt a darabot ajándékba kaptam, de később láttam a SIX-ben :)



A legrégebbi mind közül, a legelső ilyenem, New Yorkban vettem a Forever21-ben, tavaly áprilisban. Kicsit már oxidálódott, nem mai csirke, azt hiszem, 6 dollárt fizettem érte.



Az ősz egyik legjobb vétele- 4300 helyett 1100 forint!- ez a kalitkás nyaklánc,amit láthattok a snow white-os outfit bejegyzésben is. Olyan kis édes, csak kicsit kényelmetlen, és szegény madárkáról is kopik a festék, ugyanis minden lépésnél odavágódik a kalitka széléhez (madárkínzás....) de pont ettől lesz olyan vintage-érzetem, szóval engem nem zavar.



Szép és praktikus- a Promod-os órás nyaklánc mindkettőnek eleget tesz. Tetszik, hogy nem az a tipikus óra lánc, szívecske számlapjával az egyik legnagyobb kedvencem lett, nem is beszélve arról,hogy mivel nem hordok órát- amilyen feledékeny vagyok, mindig elfelejteném felvenni- jól szokott jönni, ha nagy táska van nálam, nem kell kell a mobilom után kotorásznom :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése