2012. október 4., csütörtök

Outfit sorozat- Once upon a time inspiration

Mary Margaret Blanchard

Az egyik kedvenc sorozatom a Once Upon a Time (itthon az m1 már sugározza  az első évadot Egyszer volt,hol nem volt címen), és úgy gondoltam, innentől kezdve alkalmanként a sorozat szereplői által inspirált outfiteket fogok bemutatni Nektek :)

Az első választásom a hozzám stílusban legközelebb álló szereplőre esett, a bájos Storybrooke-i tanárnőre, Mary Margaretre.
Az ő outfitjeinek szerves részét képezik a bájos, pasztellszínű kardigánok, virágmintás darabok, kötött sapkák, peterpan galléros blúzok, színes kabátok,extranagy puha sálak.



Az én változatomba kicsit beletettem a saját egyéniségemből, de igyekeztem megtartani a jellegzetes stílusjegyeket. A végeredménnyel elégedett vagyok,egyedül a szoknyát tartom kicsivel rövidebbnek a kelleténél.
A galléros blúzhoz rózsaszín kötött kardigánt választottam, valamint szívecske-mintás fekete-fehér szoknyát. A lábamra virágmintás balerinacipő került, táskának egy kicsi borítéktáskát választottam. Kiegészítőként mindössze egy apró gyöngy fülbevaló szolgál.







 
Kardigán: Promod
Felső: H&M
Szoknya: Forever21
Cipő:H&M divided
Táska:Claire's
Fülbevaló:Six


A munkába menet ezt még ki fogom egészíteni egy könnyű blézerrel, arra az esetre ha délután már kicsit hűvösebb lenne :)

Szeretitek ezt a sorozatot?

3 megjegyzés:

  1. Nagyon csinosak ezek a ruhák :)) Imádom a sorozatot, a kedvencem :))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól áll ez a stílus, nagyon szép és különleges az a kardigán :)

    VálaszTörlés