2013. augusztus 11., vasárnap

Visszatéres

Sziasztok!
Már egy hónapja, hogy nem volt új bejegyzés a blogon, ennek számtalan oka van, erről írnék most nektek egy picit, és ígérem, amennyire időm engedi, visszatérek a blogoláshoz, hamarosan beindulunk :)

Sajnos a július az egyetemi tanulmányaimmal való problémák miatt pocsékul telt, elég sok minden keresztbe tett nekem az előző két szemeszterben,  amik miatt csúszni fogok, aminek egyáltalán nem örülök.
A másik fő gondom, hogy júniusban járt le az az időszak, ameddig az előző állásomat be tudtam tölteni, itt ugyanis egy másik ismerős helyére jöttem, ameddig neki külföldi elfoglaltságai voltak, de most h visszatért, újra ő dolgozik ott, ez így is volt megbeszélve, de innentől kezdve interjú interjú hátán ( ha érdekel titeket, erről írok egy bejegyzést, mert nagyon sok furcsasággal találkoztam, ami talán másoknak is hasznos lehet, plusz mostmár rengeteg interjú tapasztalatom van)
Végül azonban sikerült, most egy kisállatkereskedésben dolgozom :))

A másik, hogy úgy éreztem,hogy ahhoz képest amennyi időt/energiát belefektettem a blogolásba, se a látogatottság, sem az egyéb reakciók nem voltak arányban az erőfeszítéseimmel, viszont időközben rájöttem, hogy én alapvetően egy rétegember vagyok, réteggondolkodással, rétegöltözködéssel, MÉGIS MI A BÁNATOT VÁROK, örülhetek, hogy vannak ennyien a mai ifjúság sorai között, akik vevők az én gondolataimra :)
Nem beszélve arról, hogy ez az önkifejezés eszköze is egyben, amiről mostmár nehezen tudnék lemondani ,szóval hamarosan jelentkezem!
Szeretek mindenkit!

2 megjegyzés:

  1. Állásinterjú tapasztalatok jöhetnek!!! Sajnos engem nem nagyon hívogatnak be, szóval bármi ilyesminek hasznát tudnám venni! A blogolással meg hajrá!

    VálaszTörlés
  2. szeretem a rétegemberes rétegöltözködéses, réteggondolatos rétegblogodat:)
    Ne hagyd abba!
    :)
    -örülök,hogy visszatértél:)-

    VálaszTörlés