2013. augusztus 26., hétfő

Mini Blogsale

Pontosabban annyira mini,hogy csak egy termék :)
Anyukám hozta nekem néhány hete Barcelonából ezt a Hollister felsőt, csak hát,őőőő, anyukám nem igazán vágja az angolt, a spanyolt jobban szereti, a felső felirata miatt én nem igazán szeretném hordani, nem kedvelem a megtévesztő reklámot.

Viszont nem szeretném, hogy ez az amúgy szép felső itt lógjon a szekrényben, felvenni nem fogom, pedig tetszik és az anyaga is jó, így gondoltam, eladnám egy szingli és S-es méretű nőtársamnak. Egyszer sem volt rajtam, teljesen új, eredeti.
4000 forintra gondoltam, de gyere tárgyát is képezheti valami hasonló dologgal,illetve, keresek egy fekete telitalpú 39-es bokacsizmát, erre természetesen ráfizetnék :)

Kérésre szívesen mérek, csinálok több képet.Érdeklődök kommentben vagy e-mailben jelentkezhetnek.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése