2013. augusztus 25., vasárnap

Az új családtag

Bertalan cica teljesen váratlanul, egy "osszátok meg, talált cica gazdit keres" facebook-bejegyzés miatt toppant be az életünkbe- egy kartondobozban hagyták az út szélén, befogadó családjának pedig már 4 cicája volt, így más gazdit kerestek neki és a testvérkéinek.
Anyukámnak megesett rajta a szíve, apukám pedig szereti a fehér színű cicákat, így lett :)
Borisz ugyanis az én cicám, én etetem, én nevelem, viselem az anyagi felelősséget, így végülis ő a szüleim macskája :D
Persze nekem is kijut a cicagondozásból, de egy tündéri csöppség mellett igazán szórakoztató az élet.
Borisz cica jelen pillanatban felemásan viszonyul új lakótársához, hol kitér előle, hol szívesen játszik vele (legtöbbször fogócskát, nagyon aranyosak), de remélem, hogy jóban lesznek.
Bercink amúgy 8 hetes, de nagyon önálló és talpraesett.


Szép kék szemek
Rág
Mr Big ölében szívesebben lóg,mint az enyémben :(
Együtt a földkerekség legcukibb cicái

1 megjegyzés:

  1. Szija!

    Nekem is fehér fiú cicám van, pont ilyen volt mikor kicsi volt :)az anyukája pedig fehér török angóra! annyira aranyos a tiéd is, lehet benne is van angóra vér! Az enyém kicsit harapós , meg hangulatfüggő neki, mert van mikor puszikákat ad, van mikor akkorát karmol, hogy menekülünk előle :)Gyönyörűek ezek a fehér cicák akkor is egyébként, mikor felnőnek :) különlegesek! Az enyém már másfél éves jó nagy példány!
    Minden jót és jó cicázást nektek! :) remélem összebarátkozik a másik cicával, Ő is nagyon szép egyébként!

    VálaszTörlés