2013. január 29., kedd

Mindenféle mókás zsákmány II.

Nem értünk még a végére a beszerzett cuccoknak, és hamarosan jön az a rész,amikor fillérekért veszek dolgokat,úgyhogy mostanában még számíthattok néhány posztra :)

Mivel beteg vagyok (most a finisben tört ki rajtam a vizsgák miatti idegesség) képeket most felvéve sajnos csak egy ruháról tudok mutatni,az is csak azért van meg,mert lefotóztam egy barátnőmnek, szóval nem erre a célja készült,olyan is :)

Láthattátok a military-s bejegyzésemnél, hogy tetszenek a Stradivariusban a katonás ruhák. Ez a darab szerintem sehogy sem mutat a honlapon lévő képen,ez az öv valahogy nekem nem illik hozzá,és a kép nem adja vissza a szép színét,sem azt,hogy milyen finom, puha anyagból van. 6000 forintba került leértékelve.



Ezen a rucin felbuzdulva gondoltam,hogy keresek hozzá valami bakancs-szerűséget, nem akartam rá sokat költeni, végül a Westend aluljáróban lévő cipőboltban leltem rá erre a leértékelt 2500 forintos cipőre. Nem egy nagy szám, ennyi pénzt megért, amire kell,arra jó lesz.



A Hádában leltem rá erre a kis szépségre, 2000 forint volt- teljesen sima,egyszerű,épp ezért mindenféle kiegészítő szuper jó lesz hozzá. A felvéve képet tényleg kutyafuttában csináltam kb egy hete, elnézést kérek, de ezt a cuccot nehéz lenne elképzelni, mert felvéve sokkal szebb.


ilyen cuki gombokkal záródik hátul


1 megjegyzés: