2013. január 23., szerda

Mindenféle mókás zsákmány part I.

Juhé, úgy tűnik a böngészőmmel volt a gond (köszönet a segítségért <3) és most megpróbáltam máshonnan, és tűnik,sikerült.

A leárazások első körét én személy szerint kihagytam-így ugyan lemaradtam egy táskáról, amit annó a szezon elején kinéztem magamnak, de mivel találtam egy ugyanolyan árút (teljes áron volt annyi,mint ott leértékelve kb) nem bánom annyira. :-)

Még a legutolsó körben is körül fogok nézni,mert ilyenkor szoktam a Bershkában 32-es farmerokat vadászni magamnak.

Amiket vettem,azok zömmel egy sikeres vizsgát megünnepelendő vásároltam, és hamarosan feltöltök képeket az újabb adagról!


Ezt a nyakláncot a Stradiban vettem eredetileg 1995 ft, így asszem 1795 volt :)
 
Mindig is szerettem volna egy ilyen nagy gyűrűt, csak nagyon vékony ujjaim vannak, igen nagy kihívás olyat találni,ami nem esik le,és a gyűrűsujjamon is tudom hordani :) Ennek a darabnak gumis a pánt része, egyszerűen tökéletes. Mindenkinek tudom ajánlani a Westend legalsó szintjén a Costa Cafféval szemben lévő bizsuárust- nagyon szép dolgai vannak, ilyen ebayes ékszerek,egész olcsón, a gyűrű 1000 forintba került.

A táska-kérdés már régóta foglalkoztatott, mert most hogy mindenki szegecsekkel járkál,kezdtem egészen unalmasnak és egyhangúnak találni a már jól bevált Zarás táskát. Ezt az Orsayben találtam (ahová amúgy sosem szoktam benézni)  és nagyon praktikus a színei miatt, viszont a lakk kicsit sérülékeny,vigyázni kell rá.
8000 forint volt,leértékelés nélkül.


Ezeket a felsőket én "ötlettelen napi" felsőknek hívom- rengeteg ilyen lányarcos cuccom van, mind a Stradivariusból,  ha nincs ötletem mit vegyek fel, felkapok egyet egy skinny farmerral,vagy bőrnacival, vagy egy shorttal- és megvagyok :) Teljes áron 2000 körül van, így meg azt hiszem 1400 volt.

1 megjegyzés:

  1. Annyira örülök hogy megint postolsz,csudajó cuccokat vettél! :) A körmöd is nagyon aranyos! :))

    VálaszTörlés