2013. szeptember 9., hétfő

Outfit-Kitty And Bowie

Még nyár elején azzal a reménnyel mentem be a Lovebug Vintage boltba,hogy akad egy Bowie-s vagy Led Zeppelines felső ott nekem, de már egyik sem volt (LZ-s most sincs, akit lát valahol, sípoljon!) Aztán az őszi Mango kollekcióban megtaláltam, igaz, nem túl olcsó, de nekem nagyon tetszik :)

A kalap szintén új szerzemény, a H&M gyerekosztályán kisfejűek 3000-ért csaphatnak le rá. A cipőt a CinCin Amicában vettem, ugyanennyiért, és meglepően kényelmes, bár rajtam kívül mindenki szerint csúnya.

A fotózásban részt vett Berci cica is, imádnivaló, nem?:)





toltunk egy tangót levezetésképpen :)




7 megjegyzés:

  1. Csúnya cipő? :O Ki volt az az elvetemült aki ezt merészelte mondani? :D Szerintem nagyon jól néz ki! Bár nem vagyok éktalpú párti, egy ilyet azért még én is felvennék, mondjuk inkább szürkében vagy feketében. A cicád és a kutyid is nagyon édes! :)
    puderpuffni.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Ehhez egy fekete cipő jobban tetszene, de amúgymeg isteni <3 Nagyon szép vagy a képeken :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. uncsi lett volna a tiszta fekete :( Piros cipő lett volna a legjobb, de az nincs.
      kszi Cukros <3

      Törlés
  3. Csinos,és szerintem nagyon szép cipő,egyáltalán nem csúnya :D

    VálaszTörlés