2013. július 2., kedd

Hogyan viselkedjünk az első randin?

Nagyjából minden napra jut egy vagy több olyan látogató, aki az első randis posztokra guglizott rá, ezért úgy gondoltam, írok egy olyan bejegyzést is, amiben a saját tapasztalatimat összegzem Nektek ( abból van bőven, ha első randikról van szó, a nagy többségét nem követte második, hehe) azzal kapcsolatban, hogyan is kell/kellene viselkedni ezeken az alkalmakon. Összefoglaltam azokat  a kérdéseket, amik a leggyakrabban felmerülnek a témával kapcsolatban. Természetesen ez csak az én saját véleményem, nem kötelező senkire nézve :)

Elhívhatok én is egy srácot, ha tetszik?
Természetesen, ez a huszonegyedik század, miért ne tennéd?
Arra azért figyelj, hogy ne legyél nagyon rámenős, és ha visszautasítanak, arra ne még erősebb nyomulással válaszolj- a férfiaknál a nem egyértelműen nemet jelent, nem úgy mint nálunk.
Én a magam részéről általában inkább a finom célozgatás híve vagyok, tehát nyugodtan megemlítheted a kiszemeltednek, hogy van egy xy program, amire szívesen elmennél, de nincs kivel, egyedül meg unalmas lenne, ha kölcsönös a szimpátia, úgyis ráharap a csalira, ez általában szégyenlősebb fiúknál is működni szokott, hiszen a meghívás a te szádból hangzik el, neki csak kapnia kell a lehetőségen.
Ha nem veszi a lapot, legalább nincs az a kínos rész, hogy lepattintanak. Amikor én direktbe próbálkozással kísérleteztem( összesen egyszer volt ilyen,de soha többet!), annak élből elutasítás lett a vége, úgyhogy ezzel kapcsolatban nem tudok tanácsot adni, biztos én csináltam rosszul :)

Ha a netről ismerjük egymást, mennyi idő után legyen személyes találka?
Minél  hamarabb, annál jobb. Felesleges álomképeket táplálni a másikkal szemben, szerintem 2-3 napnyi netes csevegés alatt kideríthetsz róla mindent, ami alapján eldöntheted akarsz-e találkozni vele. Mindenképpen valami nyílvános helyre menjetek, és kérd meg az egyik barátnődet, hogy ha vészhelyzet sms-t írsz neki, akkor hívjon fel hogy ég a ház, vagy valami hasonló.( persze ez kicsit nyílvánvalóan átlátszó, mondjuk inkább hogy kizárta magát a lakásból és nálad van a pótkulcs)

Ha vakrandiról van szó, akkor meg különösen, én azt javaslom, ha ilyen találkát hozott össze neked valaki, az mindenképpen egy baráti összejövetel keretében legyen, így nem lesz kínos ha két szót sem tudtok váltani egymással. Ha meg bejön, lesz lehetőségetek kettesben találkozni.



Hogyan viselkedjek a randin?
Először is- ha elhívott randizni /elfogadta a meghívásodat, az nem véletlen. Valami biztosan megfogta őt, tehát az egyértelmű hogy TETSZEL NEKI (kivéve persze, ha vakrandi), úgyhogy ezen görcsölni teljesen felesleges.
Tudom, az idegesség gátol ebben, de a legfontosabb hogy úgy viselkedj, hogy önmagadat add. Végülis azt a lányt hívta el, akit megismert, nem pedig egy idegesen vihorászó vagy éppen megnémult rémült leányzót. Akármiről is beszélgettek, nem kell bólogatnod mindenre amit mond, ha nem értesz egyet, azt is mondd meg, és ne vágd rá olyan témákra, amik nem érdekelnek, hogy igen, te is szereted, mert később kínos lehet, ha beszélgetni szeretne a témáról, és te nem tudsz hozzászólni.
A legfontosabb, hogy képet kapjon arról, te milyen vagy, mert így tudjátok eldönteni, érdemes-e folytatni. Ha már az elején nem klappolnak a dolgok, jobb akkor véget vetni neki.
Nem mellesleg ahelyett, hogy azon kattogsz, megfelelsz-e neki, inkább mérd fel, ő megfelel-e neked, végülis kettőn áll a vásár.

Miről beszélgessünk?
Nem kell az első találka alkalmával rögtön lelkizni, a nagy traumáidat elmesélni, meg az exbarátaidat sem muszáj felhozni,szidni őket pláne nem, valamint csajos témákkal sem feltétlenül kell untatnod, de ezen kívül szabad a pálya. Bármiről, ami érdekel, legyél te is érdeklődő a hobbijaival kapcsolatban, ha azok szimpatikusak számodra. Megkérdezni, hogy akar-e gyereket, vagy megházasodni, nem illendő ilyenkor, kicsit később hozd fel ezeket.

Hová menjünk?
Olyan helyre, ahol tudtok beszélgetni, és nem zavarnak titeket, mégis nyílvános hely. Ilyenek, hogy közös bungee jumping, vagy vadvizi evezés szerintem várhatnak a második-harmadik találkáig.



Ki fizessen?
Manapság már nem elvárás, hogy a férfi fizessen mindent- amennyiben ő hívott el téged, és ő javasolta a helyszínt, nyílván úgy választott, hogy a pénztárcájához igazította, de azért udvariasságból mindenképp ajánld  fel, hogy fizeted a részedet. Ha te választottál a programot, és az esetleg olyasmi ami nem olcsó mulatság, én ilyenkor ragaszkodni szoktam ahhoz,hogy felezzünk, és ettől csak akkor állok el, ha látom hogy nagyon rosszul esne a másiknak.
Vannak, akik ezt sértőnek találják, mások viszont jófejségnek- nehéz előre megmondani, úgyhogy előzékenyen vesd fel a témát, de ha nagyon nagy ellenállást tapasztalsz, ne hozd szóba újra, ha neki ez a férfiassághoz tartozik, hagyd meg neki a lehetőséget.
Az, hogy első randin a nő fizessen, szerintem elég hülye helyzet- később, ha már együtt vagytok, simán, szerintem nincs ebben semmi, ha kapcsolatban vagytok egy ideje, de azért a legelején nagyon furán veszi ki magát.

Szex az első randin?
Bár a férfiak többsége váltig állítja, hogy nem oszt nem szoroz, mikor bújtok ágyba, de szerintem ebben az is benne vanm hogy így talán több lányt sikerül megdönteni :D
Én a magam részéről nem javaslom, végülis hová ez a nagy sietség, ha kölcsönös a szimpátia, úgyis találkoztok még, nem kell már mindent az elején, különben is, ha nincs várakozás, ha mindenen gyorsan túlestek, hol az izgalom?
Kivéve persze, ha ez a találka célja, akkor meg sem szólaltam :)


2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó bejegyzés volt! Hát azon hogy "ég a ház" azon szakadtam :d

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen hihető lenne, hogy "bocsi de mennem kell,mert leégett a ház" :D

      Törlés