2013. május 15., szerda

Új cuccok-május

A nyereményemből megvettem sok olyan apró dolgot is, amikre amúgy is költöttem volna, így most mondhatni egyenesben vagyok.

Így hát most jön egy nagyobbacska "haul" bejegyzés, de szerintem ezután egy jó darabig csak apróságok maximum, mert minden megvan kb, ami tavaszra-kora nyárra terveztem, sőt, nyárra is már csak egy magas derekú farmershort kell, és valami szép saru (lehetőleg kínai).

A Stradivariusban vettem ezt az aranyos basic felsőt, nagyon jó anyagú, és ilyen tipikus lazulós napokra való, szeretem a csíkosat.


Amikor megmutattam ezt a nyakláncot a nagymamámnak, azt mondta, kislányom, te nem vagy normális :D
Lehet, de akkor is tetszik, valami uncsi hétköznapi basic szetthez tök jó lesz. A H&M-ben találtam, de csak a Camponában láttam, sehol máshol, szóval gondolom régebbi lehet.



Kiskamasz korom óta nem volt farmerdzsekim- azt már kinőttem sajna amit annó hordtam, azóta pedig azért nem vettem, mert aztán jött ugye a fekete korszakom, amikor egy ilyen tüllös kabátkát hordtam, amikor olyasmi idő volt. Nagyon sokba kerülnek az Inditex boltokban, eszem ágában sem volt ennyit kiadni érte, de szerencsére a szüleim voltakpár napot Madridban, adtam nekik 20 eurót, mondtam, ha ennyiből nem jön ki, akkor ne hozzanak, vegyenek mást. Abból pont kijött, a Primarkból van, és gyönyörű.

Amit ajándékba hozott nekem, az is onnan van, egy gyönyörű cipő, amin nem látszik a kutyusunk szőre, mert kb ugyanolyan színű, és ráadásul bőr. Szeretem a telitalpút, nyárra kb csak olyanom van, mert szerintem kényelmesek.

Ez a táska pedig a Blanco nevű boltból érkezett hozzám, őszintén szólva nem nagyon vannak oldaltáskáim, de szépek színei, biztos fogom hordani.


A körömlakkok 1 euróba kerültek per darab, azért hozta haza őket anyu, a narancsos egy sima körömlakk, a másik kettő ilyen pontozós, és hátul meg díszkövek vannak benne. Most ennyit sikerült alkotnom vele, ha lesz időm és energiám, majd kipróbálok más dolgokat is :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése